تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 12:49
176 بازدید
کد خبر : 158

افزایش ۲۵ درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی گیلان

افزایش ۲۵ درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی گیلان

رئیس اورژنس پیش بیمارستانی گیلان با اشاره به فعالیت ۷۴ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در استان گفت: با انجام ۹۰ هزار ماموریت تاکنون نسبت به سال گذشته ماموریت ها ۲۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش رصدرودسر،پیمان اسدی امروز در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در واجارگاه کلاچای اظهار کرد: کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی سربازان خط مقدم سلامت هستند.

وی با اشاره به حضور به موقع اورژانس در محل حادثه و ارائه خدمات به مردم افزود: تمام تلاش اورژانس ارائه خدمت مطلوب تر به مردم و حل مشکلات آن ها است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان با اشاره به افتتاح دو پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان رودسر تصریح کرد: با افتتاح این دو پایگاه در واجارگاه کلاچای و دیگری در پایگاه شماره ۲ رودسر مجموع پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان به ۷ پایگاه رسیده است.

وی از افتتاح ۶ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در سطح گیلان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: علاوه بر افتتاح دو پایگاه در شهرستان رودسر چهار پایگاه دیگر در تاس کوه ماسال، چاپارخانی خمام،امین آباد و پایگاه شماره ۲ تالش مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

اسدی با اشاره به اینکه مجموع پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی استان گیلان با افتتاح دو پایگاه امروز در رودسر به ۷۴ پایگاه رسیده است، افزود: در سال ۱۴۰۰ تاکنون حدود ۹۰ هزار ماموریت توسط پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی در سطح استان انجام شده که نسیت به ماموریت های سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

سرپرست فرمانداری رودسر در ادامه این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات مدافعان سلامت جامعه گفت: کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی سربازان جلوتر از خط مقدم درمان با حضور به موقع در محل حادثه برای ارائه خدمات رایگان به حادثه دیده تلاش می کنند.

محمدرضا شهاب زاده با قدردانی از زحمات و تلاش جهادگران سلامت در شرایط کرونایی جامعه افزود: در این شریط سخت کرونا جهادگران سلامت برای کاهش آلام مردم از جان مایه گذاشتند که جای تقدیر است.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.