تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 14:34
243 بازدید
کد خبر : 110

دولت جدید را با اقدام مسوولانه یاری دهیم

دولت جدید را با اقدام مسوولانه یاری دهیم

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اینکه دولت امروز وارث کارهای نکرده دولت گذشته است: گفت: دولت جدید را با اقدام مسوولانه یاری دهیم.

به گزارش رصدرودسر،پرویز محمدنژاد امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات این فرمانداری با قدردانی از تلاش های بی وقفه جعفرزاده فهیم به عنوان سرپرست قبلی فرمانداری اظهار کرد: دولت امروز وارث نکرده های دولت قبلی بوده و  امروز تراز منفی در محورهای مختلف زیاد است  که مقابله با آن نیز سخت است.

وی کمبود گاز نسبت به مصرف، تراز منفی در حوزه انرژی، استقراض از بانک مرکزی را از مشکلاتی برشمرد که از دولت های پیشین ایجاد شده است،افزود: در دولت های گذشته در حوزه های مختلف به خوبی کار نشده سبب شده تا مسیر بسیار سختی در پیش روی دولت جدید قرار گیرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه خدمت مخلصانه،صادقانه و سخت کوشانه مسوولین نیازجامعه امروز است،تصریح کرد: نیاز مردم ما انباشته شده و مکلفیم به نیازهای آنان گوش کرد و با نگاه مدبرانه و تخصصی مشکلات را برطرف کرد.

محمدنژاد وجدان کاری، ایمان و تخصص و عملگرایی در حوزه کاری را از ویژگی های یک مدیر مسوول خواند و افزود: همه موظفیم با اقدام مسوولانه برای حل مشکلات جامعه دولت را یاری دهیم.

انتهای پیام/

خبرنگار : منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.