تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 15:05
274 بازدید
کد خبر : 101

رساندن چابکسر به جایگاه واقعی آن حق مردم منطقه است

رساندن چابکسر به جایگاه واقعی آن حق مردم منطقه است

شهردار جدید چابکسر با اشاره به ظرفیت های بالای این شهر در جهت توسعه پایدار گفت: تلاش برای رساندن چابکسر به جایگاه واقعی آن حق مردم منطقه است.

به گزارش رصدرودسر،مهندس بهرام غنوی در مراسم معارفه که در سالن شهید سلیمانی شهرداری چابکسر برگزار شد،اظهار کرد: برای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آنان در حد توانایی تلاش خواهم کرد تا موجبات رضایت مندی شان فراهم شود.

وی توسعه زیرساخت های شهری را از اولویت برنامه های خود خواند و افزود: اجرای طرح هادی و عقب نشینی شهر از مولفه های مهم در توسعه زیرساختی چابکسر است.

شهردار جدید شهر چابکسر پیگیری پروژه نیمه تمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چابکسر و همچنین پیگیری وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری را از دیگر مطالباتی برشمرد که باید با جدیت دنبال شود، گفت: سعی و تلاش ما گام برداشتن در جهت مطالبات مردم و جالب رضایت آنان است.

مدیر کل دفتر امور َشهری و شوراهای استانداری گیلان با تاکید بر اینکه تلاش های مدیریت شهری باید در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان باشد ، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های شهر و امکانات آن به نحو احسن استفاده نموده تا چابکسر به جایگاه واقعی خود برسد.

دکتر کاظمی نوسازی و به روز رسانی تجهیزات و امکانات آتش نشانی،مدیریت پسماند و تلاش برای بهبود طرح تفکیک زباله از مبدا را مورد توجه قرار داد و افزود: توزیع قیر رایگان با اولویت شهرهای نیازمند تقدیم خواهد شد که امیدواریم در کوتاه مدت اتفاقات خوبی را در سطح استان شاهد باشیم.

محمد مهدی مظفری فرماندار رودسر همکاری و حمایت های متقابل مردم و مسئوولان را در اجرای پروژه های عمرانی ضروری خواند و گفت: همه تلاش ها باید در  راستای ارتقای سطح رفاه عمومی و زندگی شهروندی صورت گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی نوری امام جمعه چابکسر نیز در ادامه این مراسم تقوا و تفکر را از مولفه های موفقیت مدیران برشمرد و گفت: برای توسعه پایدار چابکسر می طلبد تا مدیریت شهری با دور اندیشی و برنامه های بلند مدت و هدفمند تلاش کند و با روحیه ای که در  شهردار جدید سراغ داریم امیدواریم با کار جهادی شهر آبادتری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.