تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 12:05
243 بازدید
کد خبر : 32

افول نظام استکباری نزدیک است

افول نظام استکباری نزدیک است

امام جمعه رودسر با اشاره به ناکامی عملیات آمریکایی ها در ربودن نفت کش ایرانی در دریای عمان گفت:شکست بزرگ آمریکا در مقابل نیروهای دریایی سپاه پاسداران ایران اسلامی بیانگر نزدیک بودن افول نظام استکباری است.

به گزارش رصدرودسر، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مسجد ملاامیرای رودسر برگزار شد، با اشاره به ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار عالمی اظهار کرد: امروزسردمدار نظام سلطه، آمریکا است او همچنان خود را کدخدا و امپرطور جهانی می داند.

وی با بیان اینکه آمریکا معتقد است همه دنیا باید تابع او باشند و هر کشوری در مقابل امپراطوری او بایستاد باید خرد ، منکوب و تحریم شود،افزود: با آمدن امام خمینی(ره) هیمنه استکباری آمریکا شکسته و له شد.

امام جمعه رودسر با اشاره به حوادث تلخ تبعید امام(ره) در سال ۱۳۴۲ و کشتار خونین جمعی از دانش آموزان ودانشجویان مقابل دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ تصریح کرد: انقلاب اسلامی با جانفشانی های مردم ایران و هدایت های امام(ره) در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و در ۱۳ آبان  1358دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی انتقام سختی از نیروهای آمریکایی گرفتند.

وی با بیان اینکه از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ددمنشی های آمریکا علیه ایران ادامه دارد،گفت: ناکامی عملیات آمریکایی ها در ربودن نفت کش ایرانی در دریای عمان توسط نیروهای دریا دل سپاه پاسداران هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست.

روحانی خطاب به آمریکایی ها که زمان بزن در رو دیگر گذشته و افول نظام استکباری نزدیک است، بیان کرد:انقلاب اسلامی نسبت به سال های آغازین خود پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف داشته و امروز تنها ناکامی از آمریکایی ها باقی مانده است.

 وی با اشاره به اینکه قرار است که در ۸ آذر ماه آینده تیم جدید کشور ما در میز مذاکره بنشیند، افزود:با افتخار آفرینی سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که توانستند هیمنه آمریکا را در هم بشکنند مذاکره کنندگان ما سرشان بالا خواهد بود و خواسته ملت ما که رفع تمام تحریم ها است باید تامین شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.