تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 14:42
235 بازدید
کد خبر : 113

اساس مشکلات جامعه از مدیران و خواص است

اساس مشکلات جامعه از مدیران و خواص است

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه مدیر منزه جامعه را منظم می کند،گفت:اساس مشکلات جامعه از مدیران و خواص جامعه است که وحدت و انسجام لازم را ندارند.

به گزارش رصدرودسر،حجت الاسلام نقوی امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری لنگرود با تسلیت ایام شهادت فاطمه و گرامیداشت دهه بصیرت و یاد شهید سلیمانی که مالک اشتر ولایت بود ، اظهار کرد: مردم در دوران فتنه ۸۸ در دفاع از حریم و ولایت وارد میدان شدند و توطئه های فتنه گران خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه اساس همه مشکلات کشور که فتنه ها در این شرایط خود را نشان می دهند عدم انسجام و و حدت در جامعه است، افزود:یکی از دلایل عدم وحدت در جامعه عدم وحدت در مسوولان بوده که معبری برای ایجاد فتنه و مشکل است.

امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه آثار فتنه ۸۸ هنوز هم در جامعه باقی است،تصریح کرد: به رغم همه هشدارهای رهبری افرادی در جامعه هستند که برای ایجاد شکاف و اختلاف تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه نگاه سردار سلیمانی این بود که نباید جامعه و مردم را جناح بندی و دسته بندی کرد و این نگاه او را مکتب ساز کرد،بیان کرد: نیاز امروز جامعه انسجام و حرکت حول محور ولایت است و اگر غیر این باشد ضرر می کنیم.

 نقوی با اشاره به اینکه جدال بین دسته ها و جناح ها نباید موجب سوء استفاده بیگانگان و تضعیف انقلاب شود،افزود: شرط با هم بودن اصول است اولین اصل، اعتقاد عملی به ولایت است امروز نیاز به این مساله اساسی جامعه داریم که با مردم یکرنگ باشیم مدیر منزه جامعه را منظم می کند.

وی با بیان اینکه اساس مشکلات جامعه از مدیران و خواص جامعه است،گفت: مسوولان احترام به مردم را عبادت بدانند مسولین همانند پدران جامعه پیرامون حراست جامعه تلاش کنند  نقش تربیتی و حراست از جامعه دارد مسوولیت سنگین است.

نقوی با اشاره به اینکه شهرستان لنگرود همه ظرفیت ها و امکانات را برای رسیدن به شرایط مطلوب داراست،افزود: باید مردم را طوری تربیت کنیم که رندگی کریمانه داشته باشند این مسوولیت ماست همه امکاناتت را داریم فقط نیازمند به مدیریت آینده نگر و جامع است.

 وی با بیان اینکه ما مخالف اعتماد به دشمن هستیم و نگاهی که امضای دشمن را تضمین بداند نگاه سطحی است،گفت: نگاه سطحی و اعتماد دشمن این بلای امروز را بر سر کشور آورده است.

امام جمعه لنگرود با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی در کنار سایر ظرفیت های شهرستان لنگرود بیان کرد: لنگرود از غنی ترین شهرستان ها است باید از ظرفیت نیروی انسانی که کمتر به آن توجه شده به بهترین شکل برای خدمت بیشتر به مردم استفاده شود.

انتهای خبر/

خبرنگار:منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.