• تاریخ: ژوئن 20, 2020
  • شناسه خبر: 27745

گلایه مردم از اوضاع بد خدمات ادارات و پاسخگویی مدیران

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر جامعه‌ای که حرف زیاد زده شود عمل کم است، گفت: گلایه مردم از اوضاع بد خدمات ادارات و عدم پاسخگویی برخی مسئوولین زیاد است ...

به گزارش رصدرودسر،پرویز محمدنژاد در جلسه امروز شورای اداری لنگرود با تاکید بر نهادینه شدن زبان تشکر و قدردانی در جامعه اظهار کرد: مردم در انتخابات دوم اسفندماه که از وضع موجود کلان کشور و شهرستان‌ها راضی نبودند خواستار تغییر شدند.

وی با بیان اینکه مدیران خدمتگزار مردم هستند، افزود: متاسفانه برخی مسئوولین زمانی که بر صندلی مدیریتی تکیه می‌زنند خود را صاحب همه اموال می دانند درحالی‌که وظیفه آن ها، خدمت بی‌منت به مردم است.

وی با بیان اینکه هر جامعه‌ای که حرف زیاد زده شود عمل کم است، تصریح کرد: گلایه مردم از اوضاع بد خدمات ادارات و عدم پاسخگویی برخی مسئوولین زیاد است این شیوه مدیریتی ناامیدی را در بین مردم افزایش می دهد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی استفاده درست از منابع موجود را مورد تاکید مدیران قرار داد و گفت:گسترش اطلاعات و آگاهی در حوزه کاری و استفاده بهینه از وقت از خصوصیات یک مدیر مقتدر است و باید بتواند با هم افزایی، هم فکری و همکاری به دنبال امکانات و حل مشکلات باشد.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست